Barnegruppa inviterer til sommeravslutning på Stafsethneset, søndag 15.juni, fra kl. 14:30
Vi møtes for et sosialt treff før sommeren. Det blir organisert litt leiker, og det er mulig å ta seg et bad i fjøra om det er skikkelig fint vær – eller du er en skikkelig friskus!
Alle familier tar med det de selv ønsker å drikke, vi spanderer pølse med brød. Ønsker du å grille noe annet, tar du bare med det selv.
Gapahuken ligger 500 meter fra der bilen parkeres, og det er lett fremkommelighet for alle, både barnevogn og rullestol.
Påmelding innen torsdag 12.06,
til Kine: 95848511

