Vi kombinerer lørdagskafé og teaterbesøk lørdag 27. september i Molde.
Først blir det tegnspråkkafe kl 15 på restauranten «Rød bare blå» (Storgata 19).
Kl 18 ser vi forestillingen «Bunkersen» av Teater Manu på «Teateret vårt» like ved restauranten.
Ta kontakt med styret dersom det er behov for skyss

