Vinterferie stengt kontor på døveforening.
Vinterferie stengt kontor på døveforeningen fra 23.-26.2.2021.
Df torsdagskveld utsettes videre.
Det blir ikke df torsdagskveld pga FHI sine regler er max 10 personer i forsamlingslokaler. Utsettes inntil videre.
Info fra Tolketjenesten.
Det har blitt laget en video på tegnspråk med enkel forklaring om hvordan bestille tolk på det nye bestillingssystemet.
Her er link til YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=lkYwHFmYVSw
Med venleg helsing
Silje Seltveit Osdal
Regionansvarleg Bildetolktenesta // Region Vest
Fagansvarleg tolk
NAV HMS Møre og Romsdal
Telefon: 99 44 19 36
E-post: silje.seltveit.osdal@nav.no
Heimeside: www.nav.no/tolk
Bestilling av tolk: tolkebestilling.nav.no
Avlyst Fjellseter 5.-7-3-2021
Det er bestemt avlyst skihelg Fjellseter 5.-7.3.2021 pga corona. Men forhåpentligvis prøver å ta en høsthelg i Fjellseter.
Tolkerommet/cloudroom 2021
Her er link til en Youtube-film som er på tegnspråk om hvordan koble seg på tolkerommet/cloudroom, trykk på blå skrift: https://www.youtube.com/watch?v=YHP6e2LMN6A&feature=youtu.be
Nyttig informasjon om videotolking finner du inne på Kunnskapsbanken | Om hjelpemidler, tilrettelegging og tolk, trykk på linken for å komme dit: https://www.kunnskapsbanken.net/tolk/opplaering/videotolking/
M&R Døveforening innkaller årsmøte torsdag 18 mars 2021 kl 18
2021
ÅRSMØTE
FOR
MØRE OG ROMSDAL DØVEFORENING
HOLDES PÅ DØVESENTERET
TORSDAG 18. MARS KL. 18.00. 2021.
DAGSORDEN:
1. ÅPNING
2. VALG AV REFERENT OG DIRIGENT OG PROTOKOLLKOMITE
3. BERETNING FOR 2020
4. REGNSKAP FOR 2020
5. KAFFEPAUSE
6. INNKOMNE FORSLAG
7: FORENINGENS BUDSJETT FOR 2021
8: VALG
Innkomne forslag og vedtekter skal komme i hende styreleder frist 1 måned før årsmøte dvs 18. februar.
Alle som har betalt kontingenten for 2020 har stemmerett på årsmøtet.
Forbehold covid19 situasjonen kan utsettes til senere dato.
Det blir gratis middag til alle som skal delta på årsmøtet. Serveringen begynner kl. 17.00 (fram til 18.00) Ønsker påmelding pga jeg bestiller antall middag. Frist den 15.3.2021. kl. 10.00. sms 95270284 eller epost post@mrdf.no
Info fra Tolketjenesten 20.1.2021 kl. 19-20.
Hei, alle i døveforeninga.
Vi på tolketjenesten vil invitere dere til et digitalt informasjonsmøte. Vi ønsker å demonstrere vår nye plattform for videotolking som heter Cloudroom. Cloudroom, eller «Tolkerommet», som vi også kaller det, brukes nå mer og mer til tolkeoppdrag i hele landet og vi vil gjerne vise dere hvordan det foregår. Selve informasjonsmøtet foregår i Teams. De som melder seg på vil få tilsendt en e-post med informasjon om pålogging til møtet.
Dato og tid: Onsdag 20.januar kl. 19-20
Påmelding til: Jeanette Storli, sms 41629829
Påmeldingsfrist: Mandag 18. januar
Program:
19.00 Pålogging på Teams
19.10 Kort informasjon om Cloudroom
19.30 Spørsmål
19.45 Alle som vil får prøve å logge seg på Cloudroom
Velkommen.
Vennlig hilsen
Alle oss på tolketjenesten i Møre og Romsdal
Jeanette Storli
Rådgiver // Tolk
NAV HMS Møre og Romsdal
Telefon : 455 14 836
E-post: jeanette.storli@nav.no
Hjemmeside: www.nav.no/tolk
Bildetolktjenesten:
SIP-adresse: sip@bildetolk.no
Les mer på www.nav.no/bildetolk
Åpningstider: Mandag – fredag kl 08:00-22:00
Akuttvakt Tolk
Telefon/SMS: 994 81 810
E-post: nav.akuttvakt.tolk@nav.no
Døgnåpent
Avlyste og utsatte 2021
Julestengt Df kontoret 2020
Juleferie for daglig leder. M & R Døveforening kontoret blir stengt fra 17.12.2020 til 3.1.2021. Kontoret åpner igjen 4.1.2021. Ønsker alle god jul og godt nyttår.
Side 13 av 59